lördag 1 oktober 2011

Tänder och besök.

Igår hade vi besök, Adrian fick leka med sin vän Kerstin och jag fick träffa min vän Sofia. Våra män fick leka med sina fiskespön. Alla nöjda! Adde får tänder och det både syns och hörs som vanligt. Han är ingen hejare på att borsta dem heller. Vi får skärpa oss med det. Annars mår han bra! Fortfarande mest vällingen som gäller. Undrar varför det inte duger med fast föda.. Det går i vågor. Men det kommer väl, är man 14 månader gammal så är man.

Ikväll ska jag sätta mig och plugga. Det är spännande ämnen men svårt att hinna med att läsa så mycket man skulle vilja. Jag jobbar upp mig med prestationsångest inför varje prov med. Men snart är medicinsk grundkurs klar! Det har vart det svåraste men helt klart det mest intressanta hittills! Jag har haft turen att få ett gäng riktigt trevliga tjejer i min klass med! Känns som vi har läst ihop i en evighet redan. Tiden går fort. Tänk att det är jul om 2 månader. Suck.






Adrian och Kerstin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar