måndag 10 oktober 2011

En humor på hög nivå.

Inte mycket som hänt idag! Jag har suttit med näsan i böckerna och som vanligt längtat efter att jobba istället. Jag saknar den frihet man har när man arbetar. Ja du läste rätt. Underbart att gå och göra sitt i 8 timmar och sen inte ägna en tanke åt det på resten av dagen. När man pluggar bär man runt på skolböcker och stress konstant. Nästa prov och nästa prov och nästa prov.

Adrians sinne för humor utvecklas dag för dag, han är jävligt rolig faktiskt! Och jag känner ofta att det är nog det som kommer vara vårt band genom livet. Att skratta åt sådant som ingen annan förstår. Ibland behöver vi bara titta på varann och brista ut i skratt, utan att någonting särskilt har inträffat. Det räcker med ett samförstånd. Vi har kul, varför behöver ingen annan veta. Jag sa till Johannes igår kväll att Adrian verkligen är rolig, men att han inte är klok nånstans. Johannes höll med. Denna matvägrande, ständigt snoriga, aldrig stillasittande otroliga lilla parvel är all anledning till varför jorden snurrar. Han dansar till allt. Reklam, Bach, Electric banana band och när jag sjunger. Till och med när hans pappa "beatboxar". 


Tänk att han en dag kommer att tycka att vi är så otroligt pinsamma.





När blev du så lång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar