torsdag 6 oktober 2011

Soppa på en bebis.

 Inatt vaknade Adrian ungefär två gånger i timmen och var otröstlig. Vi var på vårdcentralen för att kolla öron och hals idag men allt såg fint ut. Kanske är det tänder, eller en fas, jag har för länge sedan slutat räkna faser, men dom är bra att skylla dåliga dagar på. Imorgon har jag prov, tror det kommer att gå ok, jag är förberedd men inte over the top så att säga. Men det är helt galet intressant med människokroppen. Även om tarmar och könssjukdomar kanske inte toppar listan på saker jag vill se bilder av. Men jag längtar efter att jobba! Plugga är kul men arbetet har alltid varit mitt sätt att ta det lugnt. Och man ska ju tycka om sitt jobb. Annars är det slöseri med livet.

En som inte slösar en sekund på att ta det lugnt är såklart Adde. Idag fick jag ändå massor med pussar och flera minuter av att han satt stilla i mitt knä. Underbart. Han har badat i kastrull också. Det är inget fel på badkaret, men kastrullbad är ett fint avbrott såna regniga, gnälliga eftermiddagar.



1 kommentar:

  1. Hoppas provet gick galant och att ni har en grymt bra helg! :)

    SvaraRadera