söndag 16 oktober 2011

Lövsöndagen.

Sällan har en söndag farit förbi som idag! Det fanns så mycket tid att jag nästan fick leta efter saker att göra. Garderoben har fått sig en rensning och min bacillskräck har fått sig en riktig spa-upplevelse i form av en genomgång av köket. Nu är det så aseptiskt det kan bli. Jag älskar fan doften av av rengöringsmedel. Om jag kunde tvinga Johannes att använda det som parfym skulle jag göra det.

Adde har vart ute med sin pappa hela dagen, och hjälp farmor och farfar att rensa trädgården från löv. Mellan varven har han varit hemma och dansat.


Denna balaclava i ull har varit höstens kap!

Lövpackning!

Ni vet väl att bilderna blir större om ni klickar på dem? :)

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, och vilken fantastisk fru du är! Går det att gifta sig med dig? Jag skulle utan tvekan kunna ha rengöringsmedel som parfym om det är ett krav...

    SvaraRadera
  2. MMM, älskar doften av en renskrubbad lägenhet! <3

    SvaraRadera
  3. Vilka fina höstbilder! :)

    Svar: Tröjan kommer från ett märke som heter Lipfish, de har hur söta barnkläder som helst! Fler produktbilder och återförsäljare hittar du här: http://www.lipfish.com/se/

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Och vilken söt liten, hur gammal är han? Tack för din kommentar :)

    Hit kommer Kag definitivt tillbaks :)

    Ha det gött!

    SvaraRadera
  5. haha parfym. ja du vännen, du gillar sannerligen såpa du. puss

    SvaraRadera