fredag 11 november 2011

En surtants memoarer.

Jag är en expert på ursäkter. Ska bara städa innan jag öppnar boken. Och kanske äta något. Leka med Adde. Nu är det läggdags. Fan.
Grannen har party, i vanliga fall hade jag räknat ner minuter för att få gå och klaga prick klockan 22.00. Utan någon direkt anledning. 
Men det slog mig att det brukade ju faktiskt vara jag. Som inte tänkte på att någon kanske sover, eller har barn, eller är gammal. Vi spelade musik, drack lonkero och skrek för att överrösta varandra. Men framförallt hade vi otroligt roligt. Så jag har påmint min inre surtant om det. Slappna av. Eller köp doftsalt!
Ulricehamns enda nattklubb öppnar ju trots allt idag
.  
Klart dom ska ha förfest.
 

Anna på www.annaform.se har fixat min header till bloggen! Hon är hur duktig som helst, rekommenderas! Jag lider av fantasibrist när det kommer till sådant. Men jag kan alltid hitta på något istället för att skriva en uppsats. Adrian har en ny mössa från POP. Jag vill ha en likadan.




6 kommentarer:

  1. Visst är det spännande när man helt plötsligt ser sig själv på andra sidan förståndet? Jag tycker vardagen är full av aha-upplevelser nu när man fått barn och inser att alla de här tankarna och känslorna har tänkts och känts runt omkring oss av folk i samma sits i alla tider och nu är det min tur. Var sak har sin tid. varje ålder har sina glädjeämnen och kanske kanske kan fler komma till samma insikt som du och börja - om än inte förstå - så i alla fall respektera varandra :)

    SvaraRadera
  2. Underbart söt liten (stor!) kille där inuti mössan för övrigt :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att du får det svårt när det kommer till att vara sötare än Adrian i en mössa från P.o.P


    Väldigt fin bloggen din är, både rent utseendemässigt och när det kommer till innehåll. Tack för att jag får läsa.

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fina bilder på dig och på Adrian

    Margareta

    SvaraRadera
  5. Helt underbar blogg hjärtat! Sååå underbart att du skriver igen, har saknat dina rader ska du veta!
    Kommer ni till Götet nån gång måste vi stråla samman våra ungar och varandra! Liona är 4 år nu... uj uj uj... och spenderar dagen hos sin "pojkvän" Niclas idag hahaha.
    Kram

    SvaraRadera